niedziela, 28 listopada 2010

5cm w dół, silnik na stół!

Obniżanie zawieszenia





Silnik na stole

14 komentarzy:

  1. ulala moto zaczyna sie prezentowac!!
    Powodzonka w pracach!
    Moze niedlugo rusze ze swoja XS, wlasciwie to moj silnik lezy rozbebeszony na stole juz od 4 m-cy, terasz oszczedzam na dellorciaki 36mm, a Ty jakiesz dlubanie w silniku prEwidujesz??

    OdpowiedzUsuń
  2. w silniku ogolny przeglad i uszczelnianie. musze obadac skrzynie bo czasem biegi wyskakuja. co do gaznikow to tez sie zastanawiam nad innymi..

    OdpowiedzUsuń
  3. mysle nad tym kitem
    http://www.xs650.biz/p/28/3151/mo74-cg|25=9/%2348-9010-xs-performance-keihin-carb-kit-%5Bnew%5D

    OdpowiedzUsuń
  4. no fajna rzecz! Tez miło wygląda XSa z poziomym gaznikiem webera 32mm, takie jak były w Alfa Rome :)
    Wiem ze w Polsce zestaw Mikuni dedykowany do XSy kosztuje 2300zł,l a nowe gazniki Dellorto 35mm w motorlandzie to koszt 700zł, ale niema linek, przejsciówek itd. Ja odnowilem swoje oryginalne gazniki, są jak nowe, ale jednak podcisnieniówki nie mają klimatu i wpływają na reakcje motocykla,.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tymi gaźnikami to jeszcze zobaczę. na razie trzeba poskładać silnik. Mam już też przyczynę wyskakiwania biegów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no i jaka przyczyna wyskakiwania biegów? aha a kosz sprzeglowy byl pekniety czy pekl w czasie pracy :) to czeste uszkodzenie gdy brak na warsztatcie klucza do kosza a probuje sie rozebrac sprzegło :) mi kiedys pekl kosz od sportstera i 130$ ucieklo mi z portfela hehehe
    prawdopodobnie bede wystawial swoja yamahe w warszawie na expo, mam propozycje kupna gaznikow (od dystrybutora) Mikuni za ok 1910zł, (cena max minimalna)a moj motocykl mialby sluzyc jako reklamalama, kurde to prawie 2000 tys... mam dylemacie to polowa ceny mojej XSy :))) hihi
    masz juz kosz sprzeglowy? jak cos to moze udaloby mi sie zalatwicl ew pospawac tez mozna, tylko fachowo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kosz poszedł przy odkręcaniu. w usa używany 30$ (plus 65$ przesyłka). spawania mi zdecydowanie odradzono. twoja yamaha warta jest tylko 4tys? :D masz zdjęcia?
    oryginalnych gaźników to raczej bym nie chciał (szczególnie za taka kasę...

    OdpowiedzUsuń
  8. a przyczyna wyskakiwania biegów to pęknięta sprężynka

    OdpowiedzUsuń
  9. tzn kupilem moja XSe za 3700zl, (a juz w silnik poszlo ok 700zl, a jeszcze szkielkowanie prawie calego silnika)zdjec niemem, tzn mam takie samej ramy na kolach, a gazniki nie sa oryginalne, to mechaniczne "roundslajdy", w koncu i Mikuni i Keihin robi racingowe graty, tak samo jak obaj robia podcicnieniowki do seryjnych sprzetow i do nowszych wtryski :)
    no stany to fajny kraj,ostatnio znalazlem tytanowe zawory do XS 650 za jakies 300zl :))
    a spawanie kosza to nie jest latwe, ale w ostatecznosci mozna tak uratowac sprzeglo :)
    stosuje sie gdy niema wyjscia!

    Tymczasem trzymaj sie i dozo!

    http://www.youtube.com/watch?v=o0i3cpX9QFM

    http://www.youtube.com/watch?v=o0i3cpX9QFM

    OdpowiedzUsuń
  10. to moze ohandluje swoje gazniki jesli kupie tamte :)

    OdpowiedzUsuń
  11. oj dzi walczylem ostro z silnikem, poprzedni wlasciceil podocieral przylgnie na dolotach a wylotow nie ruszyl:) jeden uszczelniacz zaworowy byl krzywo zalozony, a silnik mial byc po fachowym remoncie u speca od motocykli :)
    wiesz na jednym zdjeciu widze ze Twoje moto palilo olej, przynajmnoiej tak to wyglada na foto, tzn. na zaworze dolotowym sa widoczne slady jakiegos plynu i komora jest czarna, sprawdz sobie jak juz rozebrales gore silnika pierscionki no i luz tlokow i bardzo wazne, bo z tego co sie zorientowalem to czesty temat! czy sworznie tlokowe nie maja luzu w glowce korbowodu, u mnie niestety maja!! dzis zawizlem sworznie do chromu technicznego, rozwiercilem glowke korbowodu, a tloki zostaly speczone, bedzie niezly eksperyment z silnikiem, po raz pierwszy stosuje takie technologie :) wczesniej staralem sie robic wszystkie silniki na nowych gratach, ale tutaj koszty zbyt wysokie! a ze to moje moto to moge eksperymentowac :))

    Pozdrowki
    Artur Aguilar
    MotorManufaktura

    OdpowiedzUsuń
  12. no to widze prace solidne. ja musze swoj silnik obadac jeszcze dokladnie. olej owszem byl ale to raczej gumka zaworowa. pierscienie moze wymienie na nowe (pasuja od hondy civic). zobaczymy co tam jeszcze wyjdze ale raczej nie chce dolu slnika rozkladac.

    OdpowiedzUsuń
  13. sprawdziles juz te pierscionki od civica?? hmm ciekawe czy faktycznie podejda!!??
    No jesli stwierdzisz ze zamki na pierscionkach za duze to warto wymienic, to naprawde robi robote :)
    http://bubblevisor.blogspot.com/
    pewnie znasz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. znam znam. dobra strona.
    co do pierscieni to jeszcze nie sprawdzalem tych od hondy. znalazlem jakies za niecale 40zl na tlok ale nie mam pojecia co do ich jakosci w sumi moje wygladaja ok ale po ponownym zalozeniu mam wrazenie ze troche za mocno lataja. pytanie czy sie uloza czy sie rozgiely.

    OdpowiedzUsuń