Silnik zmontowany. Wydaje mi się, że nieźle się prezentuje po malowaniu, polerce, z nowymi gaźnikami, filtrami i deklem z pleksi. Jeszcze tylko sprzęgło, ustawić luzy zaworowe, kilka razy przejrzeć i można wstawiać w ramę :)
miło popatrzeć! Ciekawe jak z tymi gazniorami bedzie jezdził?!? Też myślałem o deklu na prądy z plexy :P zobaczymy jak się skończy. I co pasują pierscienie od Civica?? Arturo
Luz w głowce korbowodu jak wiesz był znaczny, w związku z tym że remont całego wału to gruba sprawa, chciałęm podratowac "eksperymwntalnie" korby, ale nie będzie to takie łatwe, sworznie nadwymiarowe mam już dorobione, ale problem jest z azotowaniem rozborowanych korb, zobacze co z tego wyjdzie!! Mysle że przyczyną tego było niedbanie o stan oleju w silniku i ptrzepałowywanie na zimnym przez poprzednich właścicieli...
miło popatrzeć!
OdpowiedzUsuńCiekawe jak z tymi gazniorami bedzie jezdził?!?
Też myślałem o deklu na prądy z plexy :P zobaczymy jak się skończy.
I co pasują pierscienie od Civica??
Arturo
P.S. a u mnie pojawił się problem z korbami :(
co sie dzieje?
OdpowiedzUsuńpierscienie przypasowaly. jak cos to mam jeszcze jeden komplet na handel.
zobaczymy czy wszystko bedzie oka jak go odpale.
Luz w głowce korbowodu jak wiesz był znaczny, w związku z tym że remont całego wału to gruba sprawa, chciałęm podratowac "eksperymwntalnie" korby, ale nie będzie to takie łatwe, sworznie nadwymiarowe mam już dorobione, ale problem jest z azotowaniem rozborowanych korb, zobacze co z tego wyjdzie!! Mysle że przyczyną tego było niedbanie o stan oleju w silniku i ptrzepałowywanie na zimnym przez poprzednich właścicieli...
OdpowiedzUsuń