sobota, 18 sierpnia 2012

Kolejne przymiarki

Udało mi się kupić całkiem przyzwoity zbiornik od Simsona SR2 za całe 25zł.
Dzisiaj poszła szybka przymiarka do mojej XS. Trzeba będzie się zastanowić co i jak - jeszcze nie jestem pewien czy to jest to co chcę. na pewno musiałbym porobić trochę porządków pod bakiem i malutkie modyfikacje mocowań. Pożyjemy, zobaczymy. Jeszcze mnie ciekawi tylko jaki zasięg będę mieć na takim zbiorniku. Strzelam, że tak 80km. Na pewno będzie potrzebny rezerwowy bidon z paliwem :)
Dzisiaj też wleciała nowa pompa hamulca (od Suzuki GS500) - mam nadzieję, że będzie odrobinę lepiej hamować. Jak nie to chociaż klamka będzie prosta. Docelowo i tak na pewno będzie inaczej...


5 komentarzy:

  1. No bak daje rade wchuj tylko trzebaby tyl dlubnac, zeby to wszystko wygladalo spojnie. Koncept sluszny !

    OdpowiedzUsuń
  2. mógłbyś podpowiedzieć jak skracałeś przedni zawias mam troche info na ten temat ale potrzebuje troche wiecej żeby zabrać się za swój

    OdpowiedzUsuń
  3. z bakiem to jeszcze pomyślę. tył chciałem przerobić na solo i "visual impact".

    Co do przedniego zawieszenia to banał. właśnie muszę skrócić jeszcze trochę. potrzebujesz tuleję o odpowiedniej długości (ja robiłem ze starej kierownicy) i przycinasz sprężynę. tutaj tak na szybko (chociaz gdzies mialem ladniej pokazane ale musialbym poszukac dobrze): http://www.lowbrowcustoms.com/index.php?l=page_view&p=tech_how_to_shorten_triumph_forks

    OdpowiedzUsuń
  4. najchętniej przyjąłbym taki zbiornik: http://www.lowbrowcustoms.com/index.php?l=product_detail&p=1626

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki za info o lagach mam podobną stronkę z informacjami ale chcę to dobrze zrobić i muszę wiedzieć dokładnie co i gdzie ciąć :) dzięki i powodzonka z moto

    OdpowiedzUsuń