Nie wiem jak do SR ale do XS sprzedają specjalny kit obniżający ramę. Wystarczy obciąć kawałek ramy i przyspawać nowy. trzeba tylko mieć przyzwoitego spawacza. tutaj wygląda jeszcze na to , że wahacz jest wydłuzony.
SRki to piekne maszyny do przeroby!! Ostatnio byla na allegro za 3500zl, to był model z duplexem na przodzie a nie z tarczą. Oferuje swoją pomoc przy przeróbce ramy od Srki jeśli tylko masz faktycznie zamiar przerobic swoje moto. Przepiękne jest to że ma pojedyńczą rure z przodu kołyski i olej w ramie :) mniam!! Myśle że Sr 500 to najpiekniejszy japończyk ktorego bez duzych ingerencji w rame można jeszcze upiększyc!!
Mat popatrz co znalazlem: http://www.violaleedesign.com/
wejdz w zakładke "foto" i poszukaj motocykla na którymś ze sdjęc, to jest sprzet z warszawy, robi wrażenie co
a tak wogóle to skąd jesteś Mat i Ty szanowny Trud'zie? :)
a co do kierunkó to zauwarzyliście e większosc Bratstyli ma kierunki?
no ładne moto. co prawda osobiscie nie lubię długiego przodu ale prezentuje się nieźle. co do kierunkow u japonczykow to najwyrazniej sa u nich wymagane. tak jak caly ten bratstyle podyktowany jest przepisami, ze nie moga miec hardtaili i w zwiazku z tym robia niskie maszyny na amorkach z tylu.
Sr'ke musiałbym sobie też kiedyś sprawić. Kiedyś już byłem blisko bo na allegro była jakaś za nieduże pieniądze (i ciąć nie było żal bo była już strasznie paskudnie przerobiona). A taka z duplexem za 3.5tys to też nieziemska okazja. Szkoda, ze teraz z kaską nie stoję za dobrze. Ale kiedyś...
A to mój typ, jeżeli chodzi o SR: http://mototrud.blogspot.com/2010/09/sr500.html Przednie zawieszenie to bajka. Ogólnie bardzo mi się podoba. Tył rozwiązali w ten sposób: http://sr500kobe.exblog.jp/m2009-10-01/ Wrocław.
Podoba mi się sekwencja "motocykle sa poto żeby zapierdalać"!! zgadzams się z tym! i nie cierpię showbików które nie jeżdzą! Jeden z moich faworytów SR to ten, mieszanina stylu i technologi http://www.youtube.com/watch?v=UaUWBg0QtR0
no i to pewnie już znacie sr ostro rasowane!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=3bJNDPsitSE
A co do sztywnych tyłow to nie myśle żeby to było normowane prawnie, bo przecież też je robią i jeżdzą, tylko nie oszukujmy się, jak ktoś chce ostrzej jezdzić to na sztywniaku nie do końca się da! A dłogi przód pasuje do sztywnego tylu, bo to nie do szarżowanie...hehehe Dziś poczta polka dostarczyla mi do domu koła od XS 500, odlewy 7ramienne 18" teraz bedą pasowane do Xs 650 :) a z ciekawostek zdradzę że na przodzie zamiast oryginalnej tarczy, która nie hamuje a waży 3kg, będzie "włoszcyzna" tarcza od RSV 1000, 300mm i brembuś 4tłoczkowy.
Bankowo w sezonie 2011 organizuje(same motocyklowe wyczesy)nalot na stolice. Jak będzie więcej wiadomo dam znać.Może się piszecie? Pozdrówki
Jak rozeznam temat z kołami to dam znać. A jeśli chodzi o zacisk to jak na moją głowę nie da rady zamontować większą tarczę i zostawić oryginalny zacisk...Rozeznaj czy zaciski od TDMa nie mają przypadkiem rozstawu śrub jak w XS 650, bo coś mi się wydaje że może podejdą. Jak bedziesz coś wiedział daj znaka.
te odlewanekola w gs'ach sa okropne. ale tez bralem pod uwage takie moto.
co do hamulca to akurat tarcza z tdm powinna miec ta sama srednice. zreszta do zacisku mozna zrobic adapter i pewnie do brembo musialbys taka wysmyczyc
co do bratstyle, to na chopculcie kiedyś japonczyk tlumaczyl, ze to jest kwestia papeirologii, jak moto przyplynie ze stanow jako hardtail to moze takie zostac, ze zrobieniem hardtaila z moto zarejestrowanego w japonii sa problemy, tak samo z kierunkami, da się obejsc, ale dla swietego spokoju zostawiaja. Pozatym oni maja metr trzydziesci wzrostu to moga takie moto knuc. Wogole co ja tu robie za 5 12sta w sylwestra, wracam pic, Najlepszego na Nowy Rok
Taką chciałbym zrobić ze swojej. Niestety wymaga to cięcia i spawania ramy a na to nie mam ani warunków ani umiejętności.
OdpowiedzUsuńNie wiem jak do SR ale do XS sprzedają specjalny kit obniżający ramę. Wystarczy obciąć kawałek ramy i przyspawać nowy. trzeba tylko mieć przyzwoitego spawacza. tutaj wygląda jeszcze na to , że wahacz jest wydłuzony.
OdpowiedzUsuńhttp://sr500forum.proboards.com/index.cgi?board=Suspension&action=display&thread=2661
OdpowiedzUsuńtu masz troszkę więcej o tym motocyklu.
przy okazji. niezły ma patent na kierunki w podnóżkach. ciekawe co na to by powiedzieli na przeglądzie :D
SRki to piekne maszyny do przeroby!!
OdpowiedzUsuńOstatnio byla na allegro za 3500zl, to był model z duplexem na przodzie a nie z tarczą.
Oferuje swoją pomoc przy przeróbce ramy od Srki jeśli tylko masz faktycznie zamiar przerobic swoje moto.
Przepiękne jest to że ma pojedyńczą rure z przodu kołyski i olej w ramie :) mniam!! Myśle że Sr 500 to najpiekniejszy japończyk ktorego bez duzych ingerencji w rame można jeszcze upiększyc!!
Mat popatrz co znalazlem: http://www.violaleedesign.com/
wejdz w zakładke "foto" i poszukaj motocykla na którymś ze sdjęc, to jest sprzet z warszawy, robi wrażenie co
a tak wogóle to skąd jesteś Mat i Ty szanowny Trud'zie? :)
a co do kierunkó to zauwarzyliście e większosc Bratstyli ma kierunki?
Artur Aguilar
MotorManufaktura
no ładne moto. co prawda osobiscie nie lubię długiego przodu ale prezentuje się nieźle.
OdpowiedzUsuńco do kierunkow u japonczykow to najwyrazniej sa u nich wymagane.
tak jak caly ten bratstyle podyktowany jest przepisami, ze nie moga miec hardtaili i w zwiazku z tym robia niskie maszyny na amorkach z tylu.
A no i ja jestem z Poznania
Sr'ke musiałbym sobie też kiedyś sprawić. Kiedyś już byłem blisko bo na allegro była jakaś za nieduże pieniądze (i ciąć nie było żal bo była już strasznie paskudnie przerobiona). A taka z duplexem za 3.5tys to też nieziemska okazja. Szkoda, ze teraz z kaską nie stoję za dobrze. Ale kiedyś...
OdpowiedzUsuńA to mój typ, jeżeli chodzi o SR:
OdpowiedzUsuńhttp://mototrud.blogspot.com/2010/09/sr500.html
Przednie zawieszenie to bajka. Ogólnie bardzo mi się podoba.
Tył rozwiązali w ten sposób: http://sr500kobe.exblog.jp/m2009-10-01/
Wrocław.
z tym tyłem to genialne rozwiązanie. Springerek tez niczego sobie.
OdpowiedzUsuńPodoba mi się sekwencja "motocykle sa poto żeby zapierdalać"!! zgadzams się z tym! i nie cierpię showbików które nie jeżdzą!
OdpowiedzUsuńJeden z moich faworytów SR to ten, mieszanina stylu i technologi
http://www.youtube.com/watch?v=UaUWBg0QtR0
no i to pewnie już znacie sr ostro rasowane!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=3bJNDPsitSE
A co do sztywnych tyłow to nie myśle żeby to było normowane prawnie, bo przecież też je robią i jeżdzą, tylko nie oszukujmy się, jak ktoś chce ostrzej jezdzić to na sztywniaku nie do końca się da!
A dłogi przód pasuje do sztywnego tylu, bo to nie do szarżowanie...hehehe
Dziś poczta polka dostarczyla mi do domu koła od XS 500, odlewy 7ramienne 18" teraz bedą pasowane do Xs 650 :) a z ciekawostek zdradzę że na przodzie zamiast oryginalnej tarczy, która nie hamuje a waży 3kg, będzie "włoszcyzna" tarcza od RSV 1000, 300mm i brembuś 4tłoczkowy.
Bankowo w sezonie 2011 organizuje(same motocyklowe wyczesy)nalot na stolice. Jak będzie więcej wiadomo dam znać.Może się piszecie?
Pozdrówki
ooo... z tymi kolami to jak? bedzie tylne pasowac bez wiekszych przerobek? totakie same jak xs400?
OdpowiedzUsuńtarcze tez chce wstawic inna (prawdopodobnie od tdm 850) ale zacisk raczej zostawie oryginalny jak na razie. mam w nim tylko klocki versah :)
Jak rozeznam temat z kołami to dam znać. A jeśli chodzi o zacisk to jak na moją głowę nie da rady zamontować większą tarczę i zostawić oryginalny zacisk...Rozeznaj czy zaciski od TDMa nie mają przypadkiem rozstawu śrub jak w XS 650, bo coś mi się wydaje że może podejdą.
OdpowiedzUsuńJak bedziesz coś wiedział daj znaka.
Daleki kuzyn SR 500, bardzo żywotny silnik!!
OdpowiedzUsuńhttp://allegro.pl/suzuki-gn-400-i1374805420.html
te odlewanekola w gs'ach sa okropne. ale tez bralem pod uwage takie moto.
OdpowiedzUsuńco do hamulca to akurat tarcza z tdm powinna miec ta sama srednice. zreszta do zacisku mozna zrobic adapter i pewnie do brembo musialbys taka wysmyczyc
http://moto.allegro.pl/tylko-teraz-super-okazja-suzuki-gs-400-za-1300-zl-i1380498599.html
OdpowiedzUsuńten ladny tyko szkoda ze bez papierow
co do bratstyle, to na chopculcie kiedyś japonczyk tlumaczyl, ze to jest kwestia papeirologii, jak moto przyplynie ze stanow jako hardtail to moze takie zostac, ze zrobieniem hardtaila z moto zarejestrowanego w japonii sa problemy, tak samo z kierunkami, da się obejsc, ale dla swietego spokoju zostawiaja. Pozatym oni maja metr trzydziesci wzrostu to moga takie moto knuc. Wogole co ja tu robie za 5 12sta w sylwestra, wracam pic, Najlepszego na Nowy Rok
OdpowiedzUsuńhttp://allegro.pl/yamaha-sr-500-1982-rok-budowy-niemcy-i1394632644.html
OdpowiedzUsuńładna sztuka!
juz ja widzialem. cena nawet niezla, tylko trzeba sie po nia potarabanic do niemcow ale to akurat nie problem
OdpowiedzUsuń