wtorek, 28 grudnia 2010

Matsumaru SR500

17 komentarzy:

  1. Taką chciałbym zrobić ze swojej. Niestety wymaga to cięcia i spawania ramy a na to nie mam ani warunków ani umiejętności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem jak do SR ale do XS sprzedają specjalny kit obniżający ramę. Wystarczy obciąć kawałek ramy i przyspawać nowy. trzeba tylko mieć przyzwoitego spawacza. tutaj wygląda jeszcze na to , że wahacz jest wydłuzony.

    OdpowiedzUsuń
  3. http://sr500forum.proboards.com/index.cgi?board=Suspension&action=display&thread=2661

    tu masz troszkę więcej o tym motocyklu.

    przy okazji. niezły ma patent na kierunki w podnóżkach. ciekawe co na to by powiedzieli na przeglądzie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. SRki to piekne maszyny do przeroby!!
    Ostatnio byla na allegro za 3500zl, to był model z duplexem na przodzie a nie z tarczą.
    Oferuje swoją pomoc przy przeróbce ramy od Srki jeśli tylko masz faktycznie zamiar przerobic swoje moto.
    Przepiękne jest to że ma pojedyńczą rure z przodu kołyski i olej w ramie :) mniam!! Myśle że Sr 500 to najpiekniejszy japończyk ktorego bez duzych ingerencji w rame można jeszcze upiększyc!!

    Mat popatrz co znalazlem: http://www.violaleedesign.com/

    wejdz w zakładke "foto" i poszukaj motocykla na którymś ze sdjęc, to jest sprzet z warszawy, robi wrażenie co

    a tak wogóle to skąd jesteś Mat i Ty szanowny Trud'zie? :)

    a co do kierunkó to zauwarzyliście e większosc Bratstyli ma kierunki?

    Artur Aguilar
    MotorManufaktura

    OdpowiedzUsuń
  5. no ładne moto. co prawda osobiscie nie lubię długiego przodu ale prezentuje się nieźle.
    co do kierunkow u japonczykow to najwyrazniej sa u nich wymagane.
    tak jak caly ten bratstyle podyktowany jest przepisami, ze nie moga miec hardtaili i w zwiazku z tym robia niskie maszyny na amorkach z tylu.

    A no i ja jestem z Poznania

    OdpowiedzUsuń
  6. Sr'ke musiałbym sobie też kiedyś sprawić. Kiedyś już byłem blisko bo na allegro była jakaś za nieduże pieniądze (i ciąć nie było żal bo była już strasznie paskudnie przerobiona). A taka z duplexem za 3.5tys to też nieziemska okazja. Szkoda, ze teraz z kaską nie stoję za dobrze. Ale kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
  7. A to mój typ, jeżeli chodzi o SR:
    http://mototrud.blogspot.com/2010/09/sr500.html
    Przednie zawieszenie to bajka. Ogólnie bardzo mi się podoba.
    Tył rozwiązali w ten sposób: http://sr500kobe.exblog.jp/m2009-10-01/
    Wrocław.

    OdpowiedzUsuń
  8. z tym tyłem to genialne rozwiązanie. Springerek tez niczego sobie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się sekwencja "motocykle sa poto żeby zapierdalać"!! zgadzams się z tym! i nie cierpię showbików które nie jeżdzą!
    Jeden z moich faworytów SR to ten, mieszanina stylu i technologi
    http://www.youtube.com/watch?v=UaUWBg0QtR0

    no i to pewnie już znacie sr ostro rasowane!!!!

    http://www.youtube.com/watch?v=3bJNDPsitSE

    A co do sztywnych tyłow to nie myśle żeby to było normowane prawnie, bo przecież też je robią i jeżdzą, tylko nie oszukujmy się, jak ktoś chce ostrzej jezdzić to na sztywniaku nie do końca się da!
    A dłogi przód pasuje do sztywnego tylu, bo to nie do szarżowanie...hehehe
    Dziś poczta polka dostarczyla mi do domu koła od XS 500, odlewy 7ramienne 18" teraz bedą pasowane do Xs 650 :) a z ciekawostek zdradzę że na przodzie zamiast oryginalnej tarczy, która nie hamuje a waży 3kg, będzie "włoszcyzna" tarcza od RSV 1000, 300mm i brembuś 4tłoczkowy.

    Bankowo w sezonie 2011 organizuje(same motocyklowe wyczesy)nalot na stolice. Jak będzie więcej wiadomo dam znać.Może się piszecie?
    Pozdrówki

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo... z tymi kolami to jak? bedzie tylne pasowac bez wiekszych przerobek? totakie same jak xs400?

    tarcze tez chce wstawic inna (prawdopodobnie od tdm 850) ale zacisk raczej zostawie oryginalny jak na razie. mam w nim tylko klocki versah :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak rozeznam temat z kołami to dam znać. A jeśli chodzi o zacisk to jak na moją głowę nie da rady zamontować większą tarczę i zostawić oryginalny zacisk...Rozeznaj czy zaciski od TDMa nie mają przypadkiem rozstawu śrub jak w XS 650, bo coś mi się wydaje że może podejdą.
    Jak bedziesz coś wiedział daj znaka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Daleki kuzyn SR 500, bardzo żywotny silnik!!

    http://allegro.pl/suzuki-gn-400-i1374805420.html

    OdpowiedzUsuń
  13. te odlewanekola w gs'ach sa okropne. ale tez bralem pod uwage takie moto.

    co do hamulca to akurat tarcza z tdm powinna miec ta sama srednice. zreszta do zacisku mozna zrobic adapter i pewnie do brembo musialbys taka wysmyczyc

    OdpowiedzUsuń
  14. http://moto.allegro.pl/tylko-teraz-super-okazja-suzuki-gs-400-za-1300-zl-i1380498599.html

    ten ladny tyko szkoda ze bez papierow

    OdpowiedzUsuń
  15. co do bratstyle, to na chopculcie kiedyś japonczyk tlumaczyl, ze to jest kwestia papeirologii, jak moto przyplynie ze stanow jako hardtail to moze takie zostac, ze zrobieniem hardtaila z moto zarejestrowanego w japonii sa problemy, tak samo z kierunkami, da się obejsc, ale dla swietego spokoju zostawiaja. Pozatym oni maja metr trzydziesci wzrostu to moga takie moto knuc. Wogole co ja tu robie za 5 12sta w sylwestra, wracam pic, Najlepszego na Nowy Rok

    OdpowiedzUsuń
  16. http://allegro.pl/yamaha-sr-500-1982-rok-budowy-niemcy-i1394632644.html

    ładna sztuka!

    OdpowiedzUsuń
  17. juz ja widzialem. cena nawet niezla, tylko trzeba sie po nia potarabanic do niemcow ale to akurat nie problem

    OdpowiedzUsuń